10. децембар 2016.

Voćna salata u čokoladnim činijama




Pomalo dosadno subotnje popodne. Sedim sa ćerkama i pravimo novogodišnje dekoracije. Naravno, deca ko deca, traže nešto slatko. E sad, kako da im umesto slatkiša poturim voće. Voćne ražnjiće smo vec dosta puta pravile. Gledajući one balone, setim se činija od čokolade. Napuniću ih voćem i preliti čokoladom. Uz malo šarenih bombonica, super.

Krenem ja tako prvo od činija. Balone sam oprala, pre naduvavanja i osušila. Zatim ih naduvala do određene veličine. To zavisi koliku činiju želite. U činiji sam istopila oko 150 gr čokolade (neka bude neka sa većim procentom kakao delova). Ovaj put sam uzela Nestle sa 65 posto kakaaa. Istopite je i malo prohladite.


  Papir za pečenje ili neku foliju stavite na tacnu. Zatim jednu kasičicu čokolade sipajte na foliju. Umočite balon u čokoladu, okrenite ga par puta kako bi ste dobili pravilnu ivicu, zatim stavite na onaj deo gde ste sipali malo čokolade i stavite u frižider da se stegne.


Kad je skroz ohlađeno, izbušite balon i uklonite ga.


I evo lepe činijice od čokolade. Možete je puniti po želji šlagom, voćem, sladoledom...



Deca su uživala u divnoj poslastici. Stavila sam banane, jabuke i mandarine, prelila sa malo čokolade i posula šarenim mrvicama. Pojele su naravno sve, čak i činiju.

Ulepšajte i vi svojim najmilijima hladne zimske dane i uživajte :)

Нема коментара:

Постави коментар